Wednesday, June 9, 2010

novel jemari seni (cont)


  novelis: pingu toha


1. L.U.V.E ; harga: RM10 (x termasuk kos penghantaran)
                    halaman: 325
sinopsis:

siapa yang harus dipilih? untuk sekian waktu, Uthman Huzir, si pekerja di kedai buku sukar menentukan pilihannya! sama ada untuk memilih The Love atau The Other Girl ataupun The Old Flame. semuanya membelit Uthman Huzir, dan memutarkan hidupnya 360° secara total. apa yang berlaku, bukan pintanya!

dia hanya mendambakan The Love, sepenuh cinta. namun keadaan semakin sulit, masih ada The Other Girl dan The Old Flame... dan dirinya sendiri. dilemanya berterusan, The Other Girl mengejar dia; The Old Flame inginkan dia kembali; The Other Guy mahukan The Love. lalu bagaimana?

namun untuk 'I love you'? jawapan yang pasti untuk The Love. tapi...

(telah dijual)



novelis: iman xara


 1. tanya pada hati ; harga: RM12 (x termasuk kos penghantaran)
                               halaman: 479 ms
sinopsis:

kata orang jodoh pun kena dicari
kata orang jodoh tertulis sukar sudah untuk dialih
kata orang gadis yang menawan mudah saja menemui jodohnya

banyak betul kata orang. inilah dilema seorang akauntan, Farisya Ibrahim. kerjanya yang berdepan dengan angka-angka membuat dia terlupa pada 'angkanya' sendiri. sedar-sedar umur sudah melangkah ke ambang 30-an! lalu, kenapa pula dia hrus berlengah waktu, bilamana pilihan sudah menunggu?

Farisya Ibrahim! tidak pernah sekali pun dia pernah bercinta, apatah lagi untuk putus cinta. namun, kenapa pula hatinya sukar ditembusi? sakit apakah ini? apa yang menyukarkan dia memilih? dia bukannya tidak cantik, dia bukannya tidak menarik, dia gadis periang yang sangat disenangi!

jadi, kenapa hatinya harus dibiarkan terkatup tertutup? tanyalah pada hati... lalu apa jawabnya hati?

(telah dijual)

No comments:

Post a Comment